Samstag, 11. August 2012

Going on vacation - Endlich Ferien!


If you are looking for me ...


I will probably be far away from any internet connection ...
... but meanwhile I send you my latest picture of my serene and idyllic holiday dreams ...


Falls mich in der nächsten Zeit jemand sucht ...



... werde ich höchstwahrscheinlich fernab jeder Internetverbindung sein ...
In der Zwischenzeit sende ich hiermit meinen Urlaubsgruß, ein Bild meiner idyllischen und friedlichen Ferienträume ...


Stefanie
~*~

Kommentare:

  1. Ich wünsch' Dir genau so einen idyllischen Urlaub wie auf Deinem Bild.
    Peter

    AntwortenLöschen
  2. hope you are having a wonderful vacation! your illustration is delightful!! looks like some place i'd like to be :)

    AntwortenLöschen
  3. Vacation! Wonderful - I just got back - thank you for your sweet comment last week and for this beautiful inspiration. Have fun, xoxo!

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...