Montag, 17. September 2012

Friendly Reminder


As you can also see in one of my previous posts I like it much more to draft, to sketch and to paint my planning and my various lists instead of completing the points.
So as well today with my new list I hope for a big improvement with regard to all these odds and ends in my house requiring so much attention and I am also pleased to take part in the “Sunday Sketches” for the first time with my little list. I found that beautiful meetingpoint via Tracey Fletcher King and I love all these contributions a lot. Especially because they are published on a regular basis as I love it to look forward to “good news”. 
I will of course also keep you informed if the new list for my Housekeeping-homework will work.
Have a nice week and see you soon  
 

Wie man auch schon in einem meiner vorhergehenden Posts sehen kann, mag ich es viel lieber, irgendwelche Pläne und Listen zu entwerfen, zu zeichnen und zu bemalen, anstatt das zu tun, was drauf steht.
Auch heute hege ich wieder große Hoffnung, daß sich dieser ganze lästige Haushaltskram mit meiner neuen Liste, mit der ich auch zum ersten mal bei den „Sunday Sketchern“ dabei bin, die ich über Tracey Fletcher King (link) gefunden habe, möglicherweise doch ein bisschen entspannter darstellen lässt als die nüchternen Notizen, die ich diesbezüglich bisher gemacht habe. Ich bin ein begeisterter „Sunday Sketcher Gucker“ vor allem, deshalb weil ich mich immer schon im Voraus auf den nächsten Sonntag und damit auf die nächsten Posts freuen kann.

Ob der Haushalt mit meiner neuen Liste jetzt auch tatsächlich klappt, werde ich gerne bei Gelegenheit berichten.
 

In diesem Sinne eine schöne Woche!

~*~

Kommentare:

  1. What a lovely piece, makes for very nice note cards!

    AntwortenLöschen
  2. Hihi, mir gehts genauso, ich male auch lieber als....Deine Zeichnung ist wunderschön passend dazu und versüßt Dir hoffentlich den blöden Haushaltskram der sein muss.
    Wünsche Dir eine schöne Woche, liebe Stefanie,
    Gruß Anja

    AntwortenLöschen
  3. Die Wortverification hab ich bei mir abgestellt, die nervt gewaltig, wenns nicht gleich auf Anhieb klappt.
    *winke*

    AntwortenLöschen
  4. so glad you are being part of sunday sketches... your drawings will be such a welcome addition, and this is simply fabulous... I am soooo late getting here this week, but I am finally here and thrilled with your shout out... thanks for that... was wondering if when you finish your housework list could you pop down to Australia and work on mine... please... I will make you a cup of tea and a great cake....xx

    AntwortenLöschen
  5. I love how you've taken random house chore scenes and turned them into works of art. Blessings!

    AntwortenLöschen
  6. these are so cute! i, too, am a "list person"....little pieces of paper everywhere! I look forward to seeing your Sunday Sketches. Maybe after this month's challenge, i will have time to commit to this. it sounds fun!

    AntwortenLöschen
  7. Stephanie, this is brilliant! I LOVE your work. :) Forgive my late response from this past week. I'm drowingin gin f/t studies and trying to keep up with art. Thank you SO much for joining us and I do hope you return.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...