Samstag, 6. Oktober 2012

Autumnus

Yes, I know, I know ... BOTANICALS is this weeks topic at the artist's play room but I couldn't say good bye to my little friend and I have therefore included him into my botanical "ideas of the autumn".

In addition this is also my contribution to the sunday sketches! Many many thanks to both of you to keep me busy and prevent me from the annoying housekeeping duties ;-) 

... BUT... what's that???? LINKY WIDGET EXPIRATION 8 MIN AGO ...  
I am too late for the artists's play room ... :-(

Ja, ich weiß, ich weiß ... eigentlich ist alles PFLANZLICHE das Thema der Woche im artist's play room, aber ich konnte mich einfach nicht von meinem kleinen Freund verabschieden und habe ihn daher beim malen zwischen die Pflanzen geschummelt.

Das ist übrigens auch mein Beitrag bei den sunday sketches! - Vielen lieben Dank daß ich diesbezüglich immer eine schöne Beschäftigung finde, die mich von der Hausarbeit abhält ;-) 

... oh nein, was ist das denn? LINKY WIDGET EXPIRATION 8 MIN AGO ... ich bin zu spät für den artist's play room ...   Mist!



~*~

Kommentare:

  1. WOW mir fehlen die Worte, was für eine tolle Anzahl wunderschöner Herbstwerke.Deine Zeichnungen sind zauberhaft, die süßen Igelchen die Blätter Pilze WOrte, alles passt so perfekt zusammen und ist auch noch toll gefärbt, ich hab mich in alle verliebt.
    Es ist so schade, dass Du mein Forum noch nicht damit inspirieren und verzaubern kannst, aber ich geb die Hoffnung nicht auf :-)
    Wünshe Dir einen schönen Restsonntag,
    LG Anja

    AntwortenLöschen
  2. Oh, I love love love this cheeky little fella. Gorgeous.

    AntwortenLöschen
  3. how absolutely adorable! also love the photos with the leaves

    AntwortenLöschen
  4. all so sweet and beautiful! are the autumn leaves photoshopped in for the 2 paintings?
    cheers, dana

    AntwortenLöschen
  5. so adorable! i love the bright colors!

    AntwortenLöschen
  6. Love your beautiful annotated art...so lovely:)
    xx

    AntwortenLöschen
  7. oh this is just soooo very darling!!!!! and so Autumnal!

    AntwortenLöschen
  8. Adorable creations ~ love them and so well done ~ (A Creative Harbor) ^_^

    AntwortenLöschen
  9. Woooow super Dickes Kompielemt vpn mir fuer deine Zeichenkunst.Ich bin entzueckt ueber das was meine Augen sehen:O)

    Sei lieb Gegruesst von Conny

    AntwortenLöschen
  10. This creature and the story you tell is quite adorable! I smiled all the way down your blog post!

    AntwortenLöschen
  11. What a wonderful character, made me smile, the colours are wonderful too

    AntwortenLöschen
  12. i love your little critters! they are very sweet!

    AntwortenLöschen
  13. just love your sketch, and your characters are adorable!

    AntwortenLöschen
  14. Beautiful, beautiful!! I love that little porcupine! xoxo

    AntwortenLöschen
  15. Awww the hedgehog is just too cute. I can imagine you couldn't sy goodbye yet :)
    Very nice autumn paintings!

    AntwortenLöschen
  16. Peek a boo sweet little thing! He is LOVELY. Makes me smile here in my kitchen! :)

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...