Dienstag, 18. Dezember 2012

Blog-Birthday - Blog-Geburtstag


1. I am back :)
2. My mom feels much better :)
3. Today is my Blog's birthday :) 
One year ago I posted my first shy message and a little picture (only available in German) and couldn't imagine that it is so much fun to be part of the creative-blog-community :)
4. Thank you very much to all my lovely followers for following me!
5. Thank you very much to all of you who left their lovely comments on my posts!
6. And thank you to all of you for your beautiful inspiring blog posts I enjoyed during the year!
7. I am looking forward to another creative year with all of you and I am so happy to share not only the creative experiences but also the creative and sympathetically thoughts as well as a little bit of our lifes with you :)


8. And as you can see on the pictures, the other evening a made an attempt in painting two flower pots with a winterly theme.



1. Ich bin wieder da :)
2. Meiner Mama geht es besser :)
3. Heute hat mein Blog Geburtstag :) 
Vor einem Jahr habe ich meinen ersten schüchternenen Blogpost gemacht. (Nur in Deutsch verfügbar) und ich konnte mir damals nicht vorstellen, daß es so viel Spass machen würde ein Teil dieser riesigen "Creative-Blog-Community" zu sein :)
4. Hiermit danke ich all' meinen lieben Followern dafür, daß sie meine Follower geworden sind!
5. Und ich danke allen, die ihre lieben und lustigen und motivierenden Kommentare auf meine Posts hinterlassen haben!
6. Und ich danke all denen, deren wunderschöne Blogposts mich das ganze Jahr über so begeistert, so inspiriert und so motiviert haben!
7. Und jetzt freue ich mich sehr auf ein neues kreatives Jahr mit Euch allen! Es tut mir sehr gut, zu sehen und zu merken, daß hier nicht immer nur die kreativen Erfahrungen, sondern auch der eine oder andere "kreative" und mitfühlende Gedanke ebenso wie ein kleiner Teil des Alltags geteilt wird, was oft sehr tröstlich ist.


8. Und wie man auf den Bildern sehen kann, habe ich die vergangenen Abende einen Versuch im "Blumentöpfe bemalen" gemacht und meine winterlichen Visionen diesmal nicht auf's Papier sondern auf Ton gebracht.




Ich wünsche allen eine schöne Woche!
A happy week to all of you!

See you soon!
Bis bald!


~*~

Kommentare:

  1. glad you are back!! i love, love, love your painting style! it's really beautiful.

    AntwortenLöschen
  2. happy blogerversary and so glad your Mother is feeling better... the pots are fab as well.... though I am concerned by how neat and tidy and clean those paint jars were in that first picture... I must remember to never show you the state of my paint containers!!!! have a wonderful Christmas week...xx

    AntwortenLöschen
  3. Lovely flower pots! Great job on those.
    I can't believe you've only been blogging a year. Glad to have met you. :)

    AntwortenLöschen
  4. That is ABSOLUTELY adorable! And happy one year blog-aversary! It has been a pleasure meeting you this year - and I hope you have a very happy holiday with the ones you love, xoxo

    AntwortenLöschen
  5. Was für eine tolle Dekoration, sie sind wunderschön und stimmungsvoll.
    LG Anja

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...