Mittwoch, 10. April 2013

TOP 55


Ach und übrigens ... mit großer Freude teile ich mit, daß der Küchen-Atlas-Blog mir für meinen Osterblogpost vom vergangenen Jahr einen TOP 55 Award verliehen hat, wofür ich mich hier ganz ganz herzlich bedanken möchte!
Und auch wenn Ostern inzwischen schon ein bißchen vorbei ist, die Küchen-Atlas-Blog-Seite ist immer einen Besuch wert. Es gibt dort regelmäßig neue Creativ-Ideen!

Oh by the way ... I herewith proudly present the Kuechen-Atlas-Easter-Blogpost. They have published my last year's Easter-Blog-Post and I was given the TOP 55 blog post award!
And although Easter is already behind us this page is worth a visit on it's own. They publish regularly new creative ideas.


Stefanie
~*~

Kommentare:

  1. oh how exciting to see your work used elsewhere!! congratulations!!

    AntwortenLöschen
  2. Congratulations Stefanie! ¡Bien merecido!

    AntwortenLöschen
  3. such a cute idea! Love the contrast of the blue eggs with the red tulips. Congratulations!!

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...