Samstag, 27. Juli 2013

Spray painted storage benches


You will maybe remember that I already mentioned my plan of spray painting my shabby storage benches in one of my previous "planning-posts".
Today I am really proud to show you the outcome. 
I have now two proper yellow boxes as little side tables in front of the small couch in my little private room.



Vielleicht erinnert sich noch jemand daran, daß ich mal geplant hatte, zwei alte Sitzwürfel ein bißchen aufzumotzen und mit Farbe zu verschönern. Ich hatte das in einem meiner vorherigen Posts erwähnt und präsentiere hier nun das Ergebnis.
 Und ich freue mich wirklich sehr darüber, daß ich jetzt zwei kleine, ordentliche Beistelltische für meine kleine Couch in meinem kleinen, privaten Zimmer habe.



Enjoy the weekend!
Ich wünsche ein schönes Wochenende!

Bis bald!
See you soon!


Stefanie
~*~

Kommentare:

  1. Wow they look great in yellow, just as new ^_^ Have a great Sunday!

    AntwortenLöschen
  2. they look fantastic in the yellow... we have a large storage thingy like that and now I am thinking we should give it a paint and freshen up... a good project for the coming weeks...xx

    AntwortenLöschen
  3. Stopping by to see what you have been creating. You did a wonderful job rescuing the boxes. Pretty AND useful. That is the best kind of furniture.

    Darla

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...