Donnerstag, 26. September 2013

I believe I can fly ...


… und selbiges (also, daß ich glaube fliegen zu können) bewirkt heute das sensationelle Horoskop für den Stier.
Natürlich lese ich nicht regelmäßig die Horoskope, aber es handelt sich hier ausnahmsweise um mein eigenes Sternzeichen und heute steht Venus angeblich diesem, meinem Sternzeichen gegenüber im Skorpion und das lenkt die Liebe voraussichtlich genau in meine Richtung. 

Als nächstes begegnet diese wunderbare Venus auch noch dem Glücksplaneten Jupiter: Freunde, das verzaubert die Stiere. Sie werden rundum Liebe spüren, sagen die Experten.

Ehrlich, ich kann’s kaum noch erwarten, was da heute wohl noch Tolles passieren wird und schwebe schon vollkommen relaxt über den Dingen, so wie diese Figuren auf meinen Fotos durch den Bamberger Dom schweben. 

Es handelt sich hierbei übrigens um eine Ausstellung des Künstlers Volker März, die ich so faszinierend fand, daß ich gar nicht anders konnte, als meine diesbezüglichen Fotos hier zu posten.




… and the reason for that (thus, that I believe I can fly) is the spectacular horoscope for the zodiac of Taurus today.  
Of course do I not study my horoscope regularly but I am a Taurus and today Venus is in the opposite of my zodiac in Scorpio and this makes love exactly floating in my direction said the experts. 

And then, this wonderful Venus will also meet the good fortune planet Jupiter today what will bewitch the Taurus today and he will feel a lot of love around!

Needless to say that I am totally excited about what will happen today and in thought already floating above all things similar to the puppets flying whithin the cathedral in Bamberg as you can see it on my pictures.

The puppets are part of an exhibition of an artist called VOLKER MÄRZ and they have fascinated me so much that by all means I have to post the pictures today.








May a lot of good fortune planets be with all of you today ;)
I'm looking forward to see you soon!


Stefanie
~*~

1 Kommentar:

  1. these all make me smile
    such fun images
    wonderful characters living in an old building
    interesting to read about your astrology too

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...