Sonntag, 20. Oktober 2013

Mandala Greeting Cards


Recently I found some old treasures in my drawer, some mandalas I created three years ago. I put them away at that time because I had no idea what further to do with them.  Well it took me three years to get the idea to use them for greeting cards.
Et voilà ... I did so and I will link it to the Sunday Sketches .

P.S. Sorry for responding late to your lovely comments on my previous post but I've currently a bad cold and do not feel really fit. So I'm going to visit you as soon as I feel a bit better.




In einer meiner Schubladen fand ich neulich ein paar alte Schätze bei denen es sich um kleine Mandalas handelt, die ich vor drei Jahren mal einfach bloß so gezeichnet habe. Ich habe sie damals dann aufgeräumt, weil ich nicht wußte, was ich weiter damit anfangen sollte. Und es hat jetzt tatsächlich auch drei Jahre gedauert, bis mir eingefallen ist, daß ich sie ja eigentlich für Grußkarten benutzen könnte. 
Et voilà ... das habe ich gestern gemacht und werde das zu den Sunday Sketches verlinken.

P.S. Für meine verspäteten Antworten auf die netten Kommentare meines vorhergehenden Posts bitte ich um Entschuldigung. Ich habe grade eine scheußliche Erkältung und fühle mich nicht so besonders kraftvoll und dynamisch und vergesse folglich das eine oder andere. Sobald ich wieder ein bißchen frischer bin, hole ich das nach.













Stefanie
~*~

Kommentare:

  1. These are all wonderful, with a cheerful, happy quality! Hope you feel better soon!

    AntwortenLöschen
  2. Lovely designs and colours and they do make fabulous greetings cards. Isn't it strange how something almost forgotten can suddenly become really useful. The moral of the story is "Throw nothing away"!!!!! Hope you feel better soon.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you Kev, for stopping by and leaving this lovely comment! Yes, I agree, it is really funny to see how things are developing and/or change and how unimportant things suddenly become important while important things vanish into thin air. Meanwhile I even feel better from day to day.

      Löschen
  3. That was truly a brilliant idea to use the mandalas on greeting cards, since they look colorful and fun. I hope you feel better soon, my friend. Blessings!

    AntwortenLöschen
  4. Absolutely beautiful. I love all of the bright colors and designs. Your photography is also really good! :)

    AntwortenLöschen
  5. Hello Stefanie!!!! these cards are so beautiful!!! well done!!!

    AntwortenLöschen
  6. Super gorgeous art....so vibrant, alive..colorful..magical..very meditational!
    Victoria
    Happy Sunday Sketches

    AntwortenLöschen
  7. What a perfect way to showcase your beautiful mandalas. One of your greeting cards would put a smile on anyone's face! xo, janice

    AntwortenLöschen
  8. Such lovely bright mandalas - great idea to use them for cards!

    AntwortenLöschen

  9. These would defintiely brighten my day! Thanks for the visit and hope your cold has gone away.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...