Freitag, 3. Januar 2014

Happy New Year!





Diese hinreißenden Faltsterne waren das Weihnachtsgeschenk meiner Tante. Sie hat sie für mich gebastelt und ich finde diese kleinen Kunstwerke schlicht atemberaubend!

Man nennt sie "Fröbelsternchen" und im Internet habe ich auch schon eine entsprechende Faltanleitung gefunden. 

In diesem Sinne wünsche ich ein frohes, neues und ein frohes, kreatives Jahr!


These beautiful stars were my aunt's christmas present to me. And I tell you, this wonderful little works of art she made for me are really breathtaking.

We call them "Fröbelsterne" and I already found the tutorial in the internet.

So with a lot of creative plans in mind I wish you a happy new year!


Stefanie
~*~

1 Kommentar:

  1. these are so pretty!! i've bookmarked the site so I can try them sometime. Wow!!

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...