Donnerstag, 30. Januar 2014

One day in January


On Monday I took a day off from work and instead of processing my to-do-lists I went to Schloss Schleissheim for a winter walk and some recovery and this was worthwile as nobody was there ... except me ... so I had my own private palace garden for a few hours I herewith would like to share with you. 


Neulich Montag habe ich mir einen Tag frei genommen und anstatt brav meine To-Do-Listen abzuarbeiten, habe ich Schloss Schleissheim einen Besuch abgestattet und dort einen erholsamen Winterspaziergang gemacht, der sich echt gelohnt hat. Denn überraschenderweise war niemand dort. Also außer mir natürlich. Und für ein paar Stunden hatte ich damit quasi echt meinen eigenen ganz privaten Schlosspark nur für mich zur Verfügung, den ich hier gerne teile. 





























Stefanie
~*~

Kommentare:

  1. These are great snow pictures!! Oh, it looks so cold!!

    AntwortenLöschen
  2. what a magical place! Thanks for sharing!

    AntwortenLöschen
  3. It certainly looks quiet and peaceful. Lovely photos as always.

    AntwortenLöschen
  4. A very nice place to take a restful walk :) thank you for sharing!

    AntwortenLöschen
  5. thanks for sharing, it looks beautiful there, so crisp and clean, and I love yellow, so that building blew me away, thanks for sharing a little bit of your heaven

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...