Montag, 3. Februar 2014

It has been finished :)



It's incredible, how easy it is to start something and how it becomes suddenly so hard to finish it. 
Today I am tired and exhausted (and please apologize if I didn't respond to your lovely comments immediately. I will do it soon!) 
So herewith I finally present my first finished whimsical canvas of the year 2014! The size is 80 cm x 60 cm ( 31.496 inch x 23.622 inch). Since my last post where I have showed the progressing of this whimsical winterly town I have added "little Susie and the Snowman" ...

Also es ist echt unglaublich, wie leicht es immer ist, irgend etwas anzufangen und wie schwierig es dann auf einmal wird, etwas fertig zu machen. Heute bin ich folglich total erschöpft und müde (und bitte um Entschuldigung, daß ich auf die netten Kommentare nicht gleich geantwortet habe, aber ich werde das nun tun).
Und jetzt präsentiere ich stolz mein erstes, fertiges Werk des Jahres 2014. Die Größe der Leinwand ist 80 cm x 60 cm. Seit meinem letzten Post, in dem ich den Fortschritt meiner kleinen Winter-Stadt dokumentiert habe, habe ich nämlich außerdem noch "die kleine Susie und den Schneemann" getroffen ...



... a "lady on a bicycle and her dog" ...

... und die "Frau auf dem Fahrrad mit ihrem Hund" ...


... a second tree and a bird ...

... und einen zweiten Baum dazu gemalt und eine Krähe auf's Dach gesetzt ...


... and the "roast chestnut seller".

... und beim "Maronimann" vorbei geschaut ...


And this is now the entire picture!

Now I'm looking forward to start the next one!
It's always so easy and so much fun to start :)

Und das hier ist nun das gesamte Bild!
Jetzt freu' ich mich total darauf, mit dem nächsten Bild anzufangen!
Es ist wie gesagt, immer wieder eine Freude etwas Neues anzufangen :)


Stefanie
~*~



Kommentare:

  1. Super schönes Bild, du bist so talentiert! ♥
    xx

    AntwortenLöschen
  2. Wundervolles Bild! Wer würde in dieser kleinen Stadt nicht gerne leben!
    Ich bin schon gespannt was du neues anfängst.Mir geht es wie dir, Anfangen ist immer toll so voller Enthusiasmus, der mit dem fortschreiten der Zeit merklich nachlässt!
    Eine schöne Woche wünsche ich dir noch.
    LG Claudia

    AntwortenLöschen
  3. I am so glad you found me, now I have found you and your beautiful art, I love this painting, and the color,everything about it
    lee

    AntwortenLöschen
  4. Oh, this is so great! Love the little details you added ....

    AntwortenLöschen
  5. Wow!!! What a fantastic picture!! It's absolutely delightful!! You are right, it has taken some time but these things do if you are creating a world within a world, your own story, characters and theme. The time has been very well spent and well worth it. I love this and there is so much potential for more here, the theme could run and run, the characters could develop and the story could twist and turn. I honestly think you are onto something big here. Helen loves it too. Well done Stephanie. Great work!!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kev, I was so pleased to read your comment! Thank you very much for your praise and compliments! Also your ideas to develop the characters and the story inspires me so much! Say hello to Helen for me as well! One day I will knock at your door and ask you to be my art teacher ;)

      Löschen
  6. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...