Sonntag, 30. März 2014

Treasure #4




Yes, ... as you can see I made a little progress with my de-cluttering and treasure hunting project. I found two old baskets or planters ... I can't remember for what purpose I have originally bought them a few years ago ... but  after spraypainting them, it took only one hour by the way, I found a lovely purpose for them. They keep my acrylic colors now.







Oh ja, ... wie man sehen kann, habe ich ein paar klitzekleine Fortschritte im Hinblick auf mein Entrümpelungsprojekt respektive die "Schatzsuche" gemacht. Neulich habe ich diesbezüglich also zwei alte Körbchen, bzw. Übertöpfe gefunden. Ich weiß auch nicht mehr so genau zu welchem Zweck ich diese Behältnisse vor ein paar Jahren gekauft habe ... nachdem ich sie gestern blau gesprüht habe, was alles in allem übrigens nur eine Stunde gedauert hat, habe ich jedenfalls den perfekten Verwendungszweck gefunden. Sie sind eine erstklassige Aufbewahrung für die Flaschen mit den Acrylfarben geworden.

















Enjoy the weekend!
In diesem Sinne noch ein schönes Wochenende!


Stefanie
~*~
 
 
 


Kommentare:

  1. You did some great job on those baskets, and look so organised it got :)
    Have a great Sunday!

    AntwortenLöschen
  2. lovely idea for your baskets, beautiful blue!

    AntwortenLöschen
  3. I just realized my painting says May instead of March! It was a mistake, but happy that it falls on your anniversary anyway! Thanks for noticing.

    AntwortenLöschen
  4. Love how you've repurposed these baskets! The new color really pops and brightens up the art supplies!

    AntwortenLöschen
  5. wow the color just pops off the page with the blue and all the beautiful colors of acrylic, great idea

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...