Sonntag, 13. Juli 2014

Waschtag - Washing day


Happily I have also survived the second week in my new job and I'm not as tired any more as I was it last week. But I'm still a bit speechless as my thoughts often wander back to the office and my new desk where a lot of new "To-Do's" are waiting for me. I have drawn this little "washing-day-picture" for the Sunday Sketches. Drawing and painting is always such a relaxing work and therefore I want to say many thanks to Alexandra for hosting the Sunday Sketches :)
They mean a lot to me!



Erfreulicherweise habe ich auch die zweite Woche in meinem neuen Job gut überstanden und bin nicht mehr so müde, wie ich das letztes Wochenende noch war. Allerdings bin ich immer noch ein bißchen sprachlos weil meine Gedanken noch so oft abschweifen zu all den neuen To-Do's, die im Büro auf mich warten. Für die Sunday Sketches habe ich vergangene Woche dieses kleine "Waschtag-Bild" gezeichnet. Zeichnen und Malen ist immer sehr entspannend und daher will ich auch unbedingt nochmal meinen Dank an Alexandra hier betonen, dafür, daß sie jeden Sonntag die lustigen "Sunday Sketches" organisiert :)
Sie bedeuten mir echt viel!








Stefanie
~*~

Kommentare:

  1. Love your style of sketching ~ very creative and happy ~ thanks ~ Happy SS ^_^

    artmusedog and carol (A Creative Harbor)

    AntwortenLöschen
  2. This is adorable, you are sooo creative and love the bright colours Stefanie!

    AntwortenLöschen
  3. Ach ist das süß. Ich liebe deine kleinen Häuserszenen, Stefanie. Zeig uns ruhig mehr davon ;) Liebe Grüße, Sonja

    AntwortenLöschen
  4. This is such a charming piece!
    So glad that you are adjusting to your new job.

    AntwortenLöschen
  5. very lovely! your little birds are so cute. and a cat, too...perfect!

    AntwortenLöschen
  6. I love the nostalgic feel of your painting. I'm glad things are going better at work. Blessings, my friend!

    AntwortenLöschen
  7. This is wonderful. So much whimsey and the colours are vibrant and alive. Happy SS!

    AntwortenLöschen
  8. Das ist ja so süß und bezaubernd! Von solchen Bildern, die eine kleine Geschichte erzählen kann ich gar nicht genug bekommen. Deines ist einfach ganz wunderbar und ich könnte mir das gleich als eine Fortsetzungsgeschichte denken :) *wink mit dem Zaunpfahl*
    Liebe Grüße
    Claudia

    AntwortenLöschen
  9. love your wash day, the color it made me smile so great

    AntwortenLöschen
  10. This is SOOooo cute, Stefanie! LOVE your little houses and the bright yellow and blue. :) xx

    AntwortenLöschen
  11. Moin...
    was für herrliche Bilder du machst...
    Ich bin echt beeindruckt.
    So liebevoll und die vielen Details...*schwärm*
    Du bist eine richtige Bereicherung in meiner Sammlung.
    Ich bin hin und weg :-)

    Und danke für deinen lieben Kommentar auf meinem Blog, das hat mich sehr gefreut.
    Und nun hast du in mir auch einen großen Fan mehr.

    Herzlichst Sophie

    AntwortenLöschen
  12. This is so charming, I like it so much. All the details - the girl reading her newspaper, the happy colourful patterned birds, the washing on the line, the cat, the laundry basket - everything is so beautifully drawn and painted. I wish I had made this. Yes, I love this adorable illlustration.

    AntwortenLöschen
  13. Oh wow!! I absolutely love this, charming and so cheerful. Good luck in your new job!!

    AntwortenLöschen
  14. what marvellous happy colourful sketches..its heavy rain here so no washing out today

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...