Mittwoch, 27. August 2014

Treasure #5



Do you remember my "Treasure project"? - Well, as we recently had some rain I really made some progress with my de-cluttering and treasury finding intention here in our house. I found an old tray in the large cabinet downstairs in our basement. It is pretty but it was always too heavy to carry because it's from massive wood. So I gave it some color and found a great purpose for it. As you can see it keeps my little wooden barrels together now.
And maybe there will soon also be some time left to finish the canvas picture you see in the background. Sometimes it's really great to have vacation at home :) 





Erinnert sich noch jemand an mein Projekt mit der Schatzsuche? - Also wir hatten hier neulich Regen und ich konnte das Projekt "Entrümpeln und Schätze hier im Haus finden" fortsetzen. In unserem großen Schrank im Keller fand ich ein altes Tablett. Es ist echt hübsch, aber es ist definitiv viel zu schwer, um es zu Servierzwecken zu benutzen. Es ist aus massivem Holz.
 Aber zum weg schmeißen ist es viel zu schade.
Ich habe es lackiert und einer zweckmäßigeren Aufgabe zugeteilt. Es hält jetzt all meine kleinen Fässer zusammen in denen ich Pinsel und Stifte und all so Zeug habe.
Vielleicht ist demnächst sogar noch Zeit, das angefangene Bild, das man im Hintergrund sieht, endlich fertig zu malen ... also Urlaub zu Hause kann schon echt schön sein :)


















Stefanie
~*~

Kommentare:

  1. oh, so nice!! love this "kiwi" color :)

    AntwortenLöschen
  2. This tray certainly got a happy make-over, it looks good. I like the crochet cushion too.

    AntwortenLöschen
  3. wow, a magical transformation! love the new colour.

    AntwortenLöschen
  4. Hallo Stefanie,

    danke fuer deinen lieben Komentar!
    Deine Pinselsammlung...alle Achtung.
    Ich werde gleich noch auf deinem Blog Stöbern gehen. Um zu sehen was du alles Kreatives Zauberst.

    Sei lieb Gegrüsst von Conny

    AntwortenLöschen
  5. oh what a great tray and I love the color, and those wooden jars are to die for , and that picture when Its done you better show us

    AntwortenLöschen
  6. What a great use you've put it to! I am intrigued with the painting in the background too!

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...