Sonntag, 2. November 2014

Mandala Owls




Well, I took a dark background this time for my mandala owls because I thought it might match perfectly with the dark and cold weather in November ... but what a surprise ... the weather here is currently even much warmer and brighter than it was in spring so I spent all day outside in the sun without wearing a jacket today and thought I better should have painted a lovely barbecue event ... however it's alwys good to be preapared, isn't it ... so my mandala owls are prepared in case the dark and cold November weather will arrive and will then spread some colors around ...

Happy Sunday Sketches to all of you!




Also, den dunklen Hintergrund für die Mandala Eulen hatte ich ja im Hinblick auf das kalte und dunkle Wetter im November ausgesucht, weil ich dachte, das passt ganz hervorragend ... aber überraschenderweise ... ist das Wetter hier ist im Augenblick fast wärmer und sonniger als es im Frühling war und ich habe den ganzen Tag ohne Jacke draußen in der Sonne verbracht und dachte mir noch, ich hätte wohl eher eine fröhliche Grillparty im Garten malen sollen ... dennoch ist es ja immer gut schon mal vorbereitet zu sein, oder? Meine Mandala Eulen haben sich hier jedenfalls bereits in Schale geschmissen, um im Fall einer anrückenden, typisch dusteren November-Kaltwetterfront ein bißchen Farbe ins Dunkel zu bringen.







Stefanie
~*~
 
 

Kommentare:

  1. Oooh I love the layers used here and the wonderful Mandala patterns!

    AntwortenLöschen
  2. Die gefallen mir ... und machen mir gute Laune und Lust auf Wasserfarbe obendrein Stefanie!
    Hab eine tolle neue Woche !
    ♥♥♥
    Susi

    AntwortenLöschen
  3. What darling owls! I love them, they shine so bright against the dark background...

    AntwortenLöschen
  4. Cute owls! The dark background sets them off perfectly!

    AntwortenLöschen
  5. Your owls are so delightful, love how you have painted them on print then darkened the background. They look very happy with their mandala-wings.

    AntwortenLöschen
  6. Your Mandala owls are simply beautiful, Stefanie. I love the black/dark background. It makes the owls stand out even moreso. Well done. :)

    AntwortenLöschen
  7. Was für eine tolle Idee. Die Eulen sind super geworden.
    LG, Sabine

    AntwortenLöschen
  8. how creative!! I just love how they turned out.

    AntwortenLöschen
  9. Die sind einfach soooo süß! Der Hintergrund bringt die Farben zum leuchten und das ist wirklich so schön!

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...