Sonntag, 16. November 2014

Sheila's beautiful paper




In September, Sheila from Orange Esmeralda posted a beautiful A3 scrap cartridge paper she used underneath her paintings to try out colours, stamping and so on.
And I fell so much in love with this colorful scrappy paper that I asked her for a copy. When I received it, I printed it and looked at it for many times as the colors and this scrappy pattern have a magic inside I can't describe in words. Sheila kindly allowed me to use it and here you see what I did with it.
Thank you very much dear Sheila!
Thank you to all of you as well for the good wishes concerning my painful teeth! You made me smile and the dentist did some great work too, so fortunately the pain is gone.

Happy Sunday Sketches to all of you!

 







Sheila von Orange Esmeralda hatte im September ein tolles Stück A3 "Altpapier" in ihrem Blogpost, das sie als Unterlage für Ihre Malereien und zum Auspropieren von Farben und Stempeln und all sowas benutzte.
Und ich fand diese wilde und bunte "Altpapierunterlage" so toll, daß ich sie darum gebeten habe, mir eine Kopie davon zu schicken.
Ich hab' sie dann gleich ausgedruckt, als sie ankam und sie so oft angeschaut, denn sie hat irgendwas Magisches an sich, das ich mit Worten nicht beschreiben kann.
Netterweise hat Sheila mir auch erlaubt, etwas daraus zu machen und sie zu benutzen und hier sieht man, was ich damit gemacht habe.
Liebe Sheila, ich danke Dir ganz herzlich!

Ebenso danke ich allen für die netten Wünsche hinsichtlich meiner geplagten Zähne! Das hat mich wirklich sehr aufgemuntert und der Zahnarzt hat dann auch einen guten Job gemacht und erfreulicherweise bin ich die Schmerzen jetzt los.
Fröhliche Sunday Sketches!










Stefanie
~*~

Kommentare:

  1. wonderful work using Sheila's lovely paper!

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful pages! The background sets it off perfectly!

    AntwortenLöschen
  3. Love how you have used my paper here, I can hardly recognise it, you have made such happy calender pages.

    AntwortenLöschen
  4. Toll ist der farbenfrohe Hintergrund, ich bin ja schon seeehr gespannt auf dein Journal im Einsatz. Sehe ich das richtig, du bist schon im Dezember angekommen? Ich bin ja gar nicht neugierig ;)

    AntwortenLöschen
  5. beautiful as usual, loving those colours and your book

    AntwortenLöschen
  6. Stefanie - beautiful! LOVE the bright, vibrant colors or your calendar pages. Hope you're having a lovely week. :) xx

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...