Sonntag, 28. Dezember 2014

A new calendar page

 


I'm not quite sure if there is anybody out there who will understand how much I enjoy this wonderful and priceless leisure time I currently spend with nothing else than my colors and my pens.
Well, probably a few of you will. 

Happy Sunday Sketches :)







Ich bin mir nicht ganz sicher, ob irgendjemand nachvollziehen kann, wie sehr ich momentan diese unbezahlbaren, wunderbaren, freien Stunden mit nichts anderem als meinen Farben und meinen Stiften genieße. Aber wie auch immer, ich denke einige werden es bestimmt verstehen.

Happy Sunday Sketches :) 
 






Stefanie
~*~
 
 

Kommentare:

  1. Your work is so beautiful! I LOVE LOVE this piece. So inspiring. :)

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful calendar page! I love free time.

    AntwortenLöschen
  3. Wow, lovely & happy work on your blog! You have a new follower! :)

    Smiles & best wishes, Saskia :)

    AntwortenLöschen
  4. Oh, yes, understand perfectly. Your design is beautiful and makes a lovely calendar page. Happy leisure time for more drawings.

    AntwortenLöschen
  5. beautiful calendar page!! i'm not working this week and have tried to fit in some cleaning and de-cluttering. But I get sidetracked with doodling!

    AntwortenLöschen
  6. Wieder sind diese Seiten einfach wunderschön, mit den Farben und Mustern hat man doch gleich gute Laune, ein tolles Projekt!
    Liebe Stefanie ich wünsche dir ein gutes 2015, in dem du auch genügend Zeit für deine Kreativität findest.
    LG Claudia

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...