Donnerstag, 9. Juli 2015

Some first Prototypes

COFFEE MUGS


Do you sometimes think of selling your art? Well, this is my first attempt to produce some small gifts like coffee mugs, notebooks, postcards etc. with my art on the surface. It's really simple nowadays because a lot of photo shops offer those products like coffee mugs, notebooks, postcards etc.on their websites and you only have to choose a product and transmit a picture via the internet and that's it. And so I had also some initial ideas with regard to a small business selling these goods but up to now I'm not quite sure about that because the manufacturer's price is too high for an appropriate calculation. But I really love these coffee mugs and within the forthcoming weeks I will continue to think about this idea and will also do some researching on zazzle, redbubble and society6 and will keep you informed :)   



Denkt jemand von Euch eigentlich manchmal darüber nach, die eigene Kunst in irgendeiner Form zu verkaufen?  Dieser Blogpost hier zeigt nun meinen allerersten Versuch, kleine Geschenke, wie große Kaffeetassen, Notizbücher, Postkarten etc. mit meinem ganz persönlichen Design fabrizieren zu lassen. Im Grunde genommen ist das ja echt sehr einfach, nachdem es so viele Photo-Läden bzw. Photo-Drogerien gibt, die solche Produkte auf ihren websites anbieten. Man sucht sich ein Produkt aus, überträgt das entsprechende Photo übers Internet und das war's dann auch schon.  Folglich hatte ich dann auch schon gleich die ersten Ideen im Hinblick auf einen kleinen Online-Laden. Im Hinblick auf die Herstellerpreise lässt sich momentan aber noch keine angemessene Kalkulation für diese Produkte machen. Allerdings liebe ich diese großen Kaffeetassen schon sehr, muss ich sagen und werde folglich in den kommenden Wochen meine Überlegungen fortsetzen und auch die Angebote auf zazzle, redbubble und society6 studieren. Sobald ich diesbezüglich etwas schlauer bin, gebe ich selbstverständlich Bescheid :)   


  POSTCARDS


 NOTEBOOK





 MORE POSTCARDS


 ANOTHER NOTEBOOK




MOUSEPAD



Stefanie
~*~

Kommentare:

  1. Everything here is terrific with your art on it.
    I especially like the mugs, I wonder who did them for you?
    Love the notebooks too, with your lovely coloured mandalas, what marvellous presents both of these would make.

    AntwortenLöschen
  2. Good luck Stefanie, I am sure they will do well, you are so talented and creative!

    AntwortenLöschen
  3. Was für eine tolle Idee! Die Sachen sind total schön. Und die Tasse gefällt mir auch ganz hervorragend. :o)

    AntwortenLöschen
  4. All of the pieces are fantastic.The mousepad is my favourite.Such a vibrant and whimsical design.Best of luck in findind the right channel to get these manufactured.

    AntwortenLöschen
  5. Awesome!! Can't wait to hear more!

    AntwortenLöschen
  6. Mit diesem Gedanken habe ich auch schon öfter gespielt. Aber eben das Problem mit der Kalkulation der Preise, bei einem Shop bestellen und selbst dann weiter verkaufen wird wohl vom Preis her zu hoch, denke ich. Da bräuchte man andere Konditionen. Ich bin sehr gespannt zu welchem Ergebnis du kommst.
    Die Tasse wie auch die anderen Sachen sehen richtig toll aus!
    ♡liche Grüße Claudia

    AntwortenLöschen
  7. All your art works are beautiful! You are really talented. I specially like the post cards. The thought of how happy the people receiving those would be is delightful indeed. :-)

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...