Sonntag, 6. September 2015

Looking for adventure



Here you find another acrylic exercise I started a few weeks ago and finally finished this weekend. Two sheeps looking for adventure ;) So I'm still working on my dream to become a "naive painting artist" as you can see. - And it's great to be back at the "Sunday Sketches" after the holidays.


Das hier ist eine meiner Malübungen in Acryl, die ich vor einigen Wochen begonnen und dieses Wochenende beendet habe. Zwei Schafe auf der Suche nach dem großen Abenteuer ;) 
Also ich arbeite nach wie vor an meinem Traum eine "Künstlerin der Naiven Malerei" zu werden, wie man sieht. - Und nebenbei ist es auch schön nach den Ferien wieder bei den  "Sunday Sketches" dabei zu sein.  














Stefanie
~*~

Kommentare:

  1. This is such a fun piece in the Stefanie style!

    AntwortenLöschen
  2. I love the whimsy of your colorful sheep's night out on the town scene! I appreciated the wisdom of your words in the comment you left at my blog. Welcome back to Sunday Sketches and blessings, my friend!

    AntwortenLöschen
  3. Deine Schaefe sind sehr suess. Hoffentlich werden sie viele Arbenteur erleben. x

    AntwortenLöschen
  4. Die beiden sind richtig toll gemacht - die haben sicher einen tollen Abend!
    Sei lieb gegrüßt von
    Susi

    AntwortenLöschen
  5. Herrlich!
    Ich liebe diese mopsigen Viecher und die fröhlichen Farben.
    Und ich bin jedes Mal wieder begeistert :-)

    Liebe Grüße Sophie

    AntwortenLöschen
  6. Oh my goodness! Your sheep are adorable! Love!

    AntwortenLöschen
  7. I love this, so good, lots of great color, its so great

    AntwortenLöschen
  8. "Two sheep and a pink bird go on an adventure" - what a fascinating picture which must be the cover of a story book. I wonder what they will choose to do from the adverts? And your background houses are still and quiet (but all lit), waiting for the fun to start.

    AntwortenLöschen
  9. Ach das ist ja mal wieder ein richtiges Stefanie-Bild, wunderbar mit den ganzen Details. Und die beiden Schafe sooo süß, die Litfaßsäule ist genial!

    *pssst* Ich hab auch die Internetadresse eingegeben, da kommt nix ;)

    Ich wünsche mir noch ganz viele solcher Bilder von dir, die kann ich immer wieder anschauen.
    ♡liche Grüße Claudia

    AntwortenLöschen
  10. your sheep are very cute :D love how you painted their fleece

    AntwortenLöschen
  11. This is so darling. That has to be THE cutest sheep I've ever seen! :)

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...