Sonntag, 29. November 2015

Some exercises



Recently I have registered for Alisa Burke's online class "DRAW WITH ME" as it's always fun to draw with Alisa. For me her classes are a great inspiration every time as you can also see here and here and here and what I'm showing here now are the exercises I recently did. 

See you at the Sunday Sketches 

Kürzlich habe ich mich für Alisa Burke's online class "DRAW WITH ME" eingetragen. Zeichnen mit Alisa Burke finde ich immer sehr unterhaltsam und ihre online classes jedes mal sehr inspirierend wie man auch hier und hier und hier sehen kann. Was ich heute hier mit den Sunday Sketches teile, sind die aktuellen Übungen.
 










The flower pattern below is a draft I created with the help from my PC by scanning some of the little elements I drew and arranging them digitally. It may be regarded rather as an attempt.

Den Entwurf dieses Blumenmusters hier unten habe ich mit Hilfe des PCs aus den kleinen, gezeichneten Elementen digital zusammen gestellt. Nur mal so, als Versuch, was sich daraus machen lässt.




Stefanie
~*~

Kommentare:

  1. I love all the black and white designs! You've been beautifully inspired!
    visiting from sunday sketches

    AntwortenLöschen
  2. You are so good with patterns, lovely work Stefanie!

    AntwortenLöschen
  3. What wonderful drawings! I especially love the flowers!

    AntwortenLöschen
  4. Terrific lines! Fun Zen tangles too! Very clean drawing style! It stands out!

    AntwortenLöschen
  5. Great sketches. Thanks for sharing. I need to take some classes. I'll check it out!

    AntwortenLöschen
  6. Wieder absolut klasse, der Zeichenstil geht in die Richtung die ich momentan auch anvisiert habe, da ärgere ich mich immer das mein Englisch so schlecht ist! So kann ich an solchen Kursen nicht teilnehmen :(
    Wie du das mit den Mustern gemacht hast finde ich auch sehr interessant, hast du dazu eine Anleitung?
    Wie immer jedenfalls ganz tolle Bilder die mich wieder zum staunen gebracht haben!
    Liebe Grüße
    Claudia

    AntwortenLöschen
  7. You have a wonderful ability to make pattern really work well. Lovely drawings

    AntwortenLöschen
  8. Lots of lovely patterns here. I so like the page with the little images and then how you have made a multiple pattern using photo-editing. This looks like lots of fun.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...