Mittwoch, 30. Dezember 2015

diy craft paper


Recently I had the idea to create my own craft paper and made some experiments with permanent markers. This is an easy and very relaxing job and then I simply copied the pages on a color printer. Now I'm waiting for some inspiration to come and will of course keep you informed as soon as I know of what to create from the diy craft paper.


Neulich hatte ich die Idee mein eigenes Bastelpapier herzustellen und habe diesbezüglich ein bißchen mit Filzstiften experimentiert. Das ist erstens sehr einfach und zweitens überhaupt nicht anspruchsvoll und folglich sehr entspannend.  Die fertigen Seiten kann man sowohl auf dem schwarz weiss Kopierer als auch dem Farbkopierer kopieren und jetzt warte ich nur noch auf die Erleuchtung was ich damit kreieren könnte. Sobald sich selbige eingestellt hat, werde ich umgehend hier berichten.


















Stefanie
~*~


Kommentare:

  1. Schöne Designs!
    Einen guten Rutsch ins Neue Jahr liebe Stefanie!
    Bussi
    Susi

    AntwortenLöschen
  2. I LOVE your doodled craft paper. So colorful. It's SO relaxing, isn't it??? I doodle when I'm watching TV - WHEN I get a chance to watch TV.
    Thanks for sharing,
    Grandma Nancy in central, IL, U.S.A.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dear Grandma Nancy, many thanks for the lovely comment! It's great to hear that you doodle too and enjoy the relaxing effect of doodling. Next time when I doodle I will think of you :)

      Löschen
  3. you are so good with patterns, lovely and colourful paper!

    AntwortenLöschen
  4. Your graphic style works perfectly as paper designs. Happy New year!

    AntwortenLöschen
  5. That is tremendous fun to do, colouring in your own designs. Love the clarity and clean colours of your art.

    AntwortenLöschen
  6. Oh wow, what a fun idea! These look great!

    AntwortenLöschen
  7. Die Idee ist ja mal wieder suuuuper! Habe ich mir gleich mal abgespeichert! Lieben Dank dafür!
    ♥lich Claudia

    AntwortenLöschen
  8. Ach, die sind ja toll! Dieser Post ist mir über die Feiertage völlig dadurchgegangen.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...