Sonntag, 3. Januar 2016

Welcome 2016




A very happy and healthy new year to all of you! I'm looking forward to the new experiences and inspirations 2016 will bring and the new artwork on all the lovely blogs around this year.
During the christmas period I had a bunch of amaryllis on our dining table and they inspired me to give it a try to draw them although I firstly doubted that I would succeed. It was such an enjoyable experience to see that it's sometimes really possible to make the impossible possible. - See you at the Sunday Sketches!


Ein glückliches und gesundes, neues Jahr an alle, die zu Besuch hierher kommen! Auf die Ideen und Inspirationen, die 2016 bringen wird, bin ich schon gespannt und auf die vielen neuen Bilder, Kunstwerke und sonstigen Entdeckungen auf den vielen schön Kunst Blogs rundherum freue ich mich auch schon sehr.

Während der Weihnachtstage hatte ich einen Strauß Amaryllis auf unserem Esstisch stehen, die mich dazu inspiriert haben, einen Versuch zu wagen, sie zu zeichnen obwohl ich anfangs enorm bezweifelt habe, dass ich dazu in der Lage sein würde. Dementsprechend war es eine sehr erfreuliche Erfahrung sehen zu können, dass sich auch das Unmögliche bisweilen möglich machen lässt. 






Stefanie
~*~



Kommentare:

  1. So beautiful Stefanie! I love flowers!

    AntwortenLöschen
  2. What fabulous sketches - they are wonderful :)
    Happy SS x

    AntwortenLöschen
  3. You did a fantastic job both sketching and painting in your amaryllis. They're beautiful, Stefanie! Happy New Year to you! :)

    PS I've updated the picture for the Sunday Sketches icon on your sidebar. Simply visit the link at the top of my blog, right click and save the photo to your desk top and replace the old image. Thanks! xx

    AntwortenLöschen
  4. They look so real. What a great way to begin 2016. Beautiful work. And Happy New Year.

    AntwortenLöschen
  5. Oh these are beautiful! Happy new year Stefanie!

    AntwortenLöschen
  6. Your amaryllis illustration is breathtaking! I believe that challenging ourselves as artists is always a rewarding experience. Happy Sunday Sketches and New Year, my dear friend! #12

    AntwortenLöschen
  7. You did a great job with these, really wonderful. Isn't that a good feeling when the impossible turns out possible after all? Well done my friend.

    AntwortenLöschen
  8. Your amaryllis are lovely!! Wishing you a happy new year!!

    AntwortenLöschen
  9. They turned out beautifully. Happy New Year to you!

    AntwortenLöschen
  10. They turned out beautifully. Happy New Year to you!

    AntwortenLöschen
  11. Superschön!!!! Für mich gehören ja rote Amaryllis und Weihnachten einfach zusammen. Und dann noch eine so tolle Zeichnung!
    Ich wünsche dir auch ein schönes Neues Jahr mit vielen schönen und kreativen Stunden!

    AntwortenLöschen
  12. So well drawn and painted, and I like how you have kept your painting to two colours, it's so dramatic.

    AntwortenLöschen
  13. Lovely drawings and paintings. I like the way you have positioned the flowers on the page.

    AntwortenLöschen
  14. WOW! Die sind dir absolut gelungen! An Amaryllis habe ich mich auch schon mal versucht und bin kläglich gescheitert! Deine sehen richtig, richtig toll aus!
    Oh ich freue mich schon was es dieses Jahr hier alles zu sehen gibt!
    ♥lich Claudia

    AntwortenLöschen
  15. They're so beautiful and cheerful! Wonderful work and Happy New Year!

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...