Mittwoch, 10. August 2016

August Mandala


Well, the point is that my PC is now sent to be repaired for the third time although it is a fairly new iMac. I bought it three months ago and meanwhile I am really close to despair. - So this week it was time to calm down with some mandala drawing and probably exercising some more patience ...   
Thank you very much to all of you for leaving the encouraging comments on my blog and apologize for not responding earlier. I will try to get more familiar with my husband's PC and start to respond to each of you.
 

Also, die Sache ist die: mein PC ist jetzt grade das dritte Mal außer Haus zur Reparatur obwohl es sich hierbei um einen ziemlich neuen iMac handelt, den ich erst vor drei Monaten gekauft habe und inzwischen bin ich der Verzweiflung sehr nahe. - Diese Woche war es also folglich an der Zeit, mich mit Mandala malen wieder ein bißchen zu beruhigen und zu lernen mich auch weiterhin in Geduld zu üben ...
Ganz vielen herzlichen Dank an dieser Stelle auch für die aufmunternden Kommentare auf meinem Blog, die ich bisher noch nicht beantwortet habe. Ich werde nun versuchen, mich mit dem Notebook meines Mannes ein bißchen vertrauter zu machen und mich persönlich melden.     




Stefanie
~*~



Kommentare:

  1. Stephanie....The colors you selected for your mandala are so vivid and pretty. You certainly have the eye for the geometrics and the color. This is a knock out. So pretty. Hope your iMac is back and running again soon. I do not know what I would do if I had to use a PC. genie

    AntwortenLöschen
  2. What a lovely mandela, Stefanie. I LOVE the shade of pink you used and it works well with the other colors. :)

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful mandala! So sorry to hear about your iMac. Maybe you should write a letter of complaint.

    AntwortenLöschen
  4. so colourful :D

    hope this is the last time you have computer problems

    AntwortenLöschen
  5. Was hier habe ich auch noch nicht kommentiert! Ich war ja richtig faul!!
    Gerade diese schönen Farben und Muster, die so beruhigend wirken und doch auch Fröhlichkeit vermitteln. Gefallen mir immer sehr gut und ich bewundere auch deine Geduld dabei!

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...