Samstag, 12. November 2016

Mexican tiles



Recently I went through the web looking for some inspiration with regard to the recipe book I currently want to create. Amongst other things I came also across some kitchen decoration sites and found some really great looking decoration with Mexican tiles which are a great inspiration for all kind of kitchen related patterns. So I couldn't resist to try a tiles-design on my own what was really a funny exercise and it was well worth the effort.
I will link it to the Sunday Sketches tomorrow, see you there and have a nice weekend.


Neulich bin ich auf der Suche nach Inspiration für das Rezepte Buch, das ich mir vorgenommen habe zu zeichnen, im Internet bei Küchen Dekorationen und kurz darauf auch bei Mexikanischen Fliesen gelandet. Letztere sind echt eine unerschöpfliche Inspiration im Hinblick auf alle möglichen Arten von "Küchen-Mustern" und natürlich konnte ich nicht widerstehen, mein eigenes Fliesen-Design auszuprobieren, was übrigens eine sehr abwechslungsreiche Übung und jede Anstrengung wert ist.
Selbiges ist diese Woche auch mein Beitrag zu den Sunday Sketches und bis dahin wüsnche ich ein schönes Wochenende!






Stefanie
~*~

Kommentare:

  1. I love surfing the net or magazines for inspiration. Love your Mexican tiles. Beautiful, vibrant colours!:)

    AntwortenLöschen
  2. very nice tile designs :D would work well on kitchen walls

    AntwortenLöschen
  3. Wow, those are terrific. So colorful, just makes you want to get up and dance!!

    AntwortenLöschen
  4. Each tile design is so different from the other, and so beautiful all together. What a good idea to do them on grid paper, so the designs are even. They would be perfect in your recipe book.

    AntwortenLöschen
  5. Each single one of these is tremendous and the way you use colour is terrific. I think you may have told us before, but I am wondering how you remove the background lines - or are they covered by the paint?
    The hand-drawn effect is just great.

    AntwortenLöschen
  6. It's incredible where and when we can find inspiration for our art. These tiles are brilliant, so vibrant and I think they would brighten up any kitchen. Gorgeous!

    AntwortenLöschen
  7. Ganz bezaubernd sind deine Fliesen Muster, ich stell sie mir gerade in meiner Küche als Auflockerung vor, ein bisschen farbige Fliesen würde gar nicht schaden! Gute Laune im Grau des Herbstes.
    ♥lich Claudia

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...