Sonntag, 24. April 2016

Dreaming about spring





Today it's snowing outside and I do not really want to believe that. I was already prepared for spring activities like planting flowers, biking and enjoying the sun on my terrace. However it's definitely too cold to enjoy these outdoor pleasures today. Therefore I have to stick to plan B today and paint some flowers instead of planting them.

See you at the Sunday Sketches!


 
Es schneit heute draußen und eigentlich will ich das nicht so recht glauben. Gedanklich war sicherlich nicht nur ich, sondern alle anderen auch inzwischen auf Frühling und die entsprechenden Aktivitäten wie Blümchen pflanzen, Radeln und die Sonne genießen eingestellt. Aber wie auch immer, dafür ist es definitiv zu kalt heute. Habe mich folglich auf Plan B besonnen und Blümchen gemalt anstatt sie zu pflanzen.



See you at the Sunday Sketches!








Stefanie
~*~
 
 
 

Sonntag, 17. April 2016

Gouache painting - The tightrope artist




 
Yesterday I have really finished the gouache painting I worked on for the last two weeks and I hope you'll like it.

See you at the Sunday Sketches!


Tatsächlich ist gestern das Bild fertig geworden, an dem ich die vergangenen zwei Wochen gemalt habe.






























Stefanie
~*~
 
 
 


Mittwoch, 13. April 2016

My new shop


Currently you'll find me more backstage than onstage publishing here on my blog because firstly I'm trying to be very disciplined in finishing a painting at present, secondly I have got a cold and everything  evolves much slower and thirdly I started with the attempt to create a shop on FineArtAmerica. You'll find the link in the right hand column on my blog here now and this is what I would like to share today as you did not see much here on my blog within the last fourteen days.




Im Augenblick bin ich sozusagen mehr "hinter der Bühne" als "auf der Bühne", respektive auf dem Blog zu Gange, weil ich erstens wirklich sehr diszipliniert versuche ein angefangenes Bild auch fertig zu malen, zweitens von einer Erkältung heimgesucht wurde, die alles enorm verlangsamt und drittens daran gebastelt habe, einen Online Shop auf FineArtAmerica zu eröffnen, was offensichtlich auch wirklich geklappt hat. Den Link dorthin findet man jetzt rechts in der Spalte auf meinem Blog und ich freue mich sehr das heute mitteilen zu können, nachdem die letzten vierzehn Tage hier ja eher weniger geboten war ;)



Stefanie
~*~




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...