Dienstag, 4. April 2017

A long weekend in Malta


   
Last weekend I had the great pleasure to spend some time in Malta. It's such a wonderful place and nearly incredible how fast you can be there. It takes only around two hours with the aircraft from Munich and I herewith would like to share some pictures.


Vergangenes Wochenende hatte ich das große Vergnügen einige Zeit auf Malta zu verbringen. Ich hätte nie gedacht, dass diese hübsche Insel so ein wunderbarer Ort ist. Unglaublich auch, wie schnell man dort sein kann. Im Flieger dauert es von München aus grade mal zwei Stunden in dieses kleine Paradies und einige schöne Momente, die ich im Foto festhalten konnte, poste ich hier gerne als Indiz für den südlichen Inselzauber.











 








Stefanie
~*~



Kommentare:

  1. Oh great photos, Stefanie, thanks for the trip. It looks so different from here.
    That steep, steep hill, and the second last photo with the pink flowerpots - just wonderful.

    AntwortenLöschen
  2. I've always wanted to go to Malta. If it were only two hours flight from me, I would definitely have done so. Lucky you. The pictures are gorgeous.

    AntwortenLöschen
  3. Thanks for sharing your wonderful holiday! I once had neighbours who were from Malta.

    AntwortenLöschen
  4. Wunderschöne Aufnahmen hast Du uns mitgebracht!
    So schöne Impressionen!
    Ich hab sehr schöne Erinnerungen an Malta - leider ist es schon 20 Jahre her dass ich da war !
    Würd ich gern mal wieder hin.
    Liebe Grüße
    Susi

    AntwortenLöschen
  5. great photos! looks like a wonderful place to visit :)

    AntwortenLöschen
  6. Wunderschöne Fotos zeigst du uns! Jetzt will ich sofort weg!! Schön das du ein gelungenes Wochenende hattest liebe Stefanie!
    ♥lich Claudia

    AntwortenLöschen
  7. It looks like a wonderful trip! Your photos are gorgeous.

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...