Sonntag, 23. April 2017

Another art journal attempt


The weather outside is currently not exactly what I was looking for. It's cold and wet, mixed with snow sometimes and I spent my my time in translating my impressions into another art journal attempt. See you at the Sunday Sketches.


Das Wetter draußen ist hier momentan nicht unbedingt das, was ich erhofft hatte. Es ist nass und kalt und bisweilen schneit's sogar und dementsprechend habe ich meine Empfindungen vergangene Woche zu einem weiteren Art Journal Versuch verarbeitet.





 Stefanie
~*~




Kommentare:

  1. This is fantastic! I often don't like art journal pages as some of them can look very similar to each other, but this is so vibrant and colourful you can't help but smile :) Popping over from Sunday Sketches! x

    AntwortenLöschen
  2. Gorgeous! Your art is always so enchanting and alive...so wonderfully whimsical and vibrant! Loving the puffy clouds and big raindrops and sweet flowers too!
    Beautifully done!
    Happy Sunday Sketches
    Victoria

    AntwortenLöschen
  3. Was für traumhaft schöne Seiten ! Na da hat der Schlechtwetter April aber eine wunderbare Inspiration abgegeben - so gesehen muss man dem Wetter wiederum dankbar sein!
    Schöne neue Woche für Dich!

    AntwortenLöschen
  4. Oh how lovely your art journal is. The clouds are amazing!

    AntwortenLöschen
  5. You captured the description of your weather perfectly. I love the mixed media look.

    AntwortenLöschen
  6. Despite the dreary weather you have made a most lovely, colorful creation ~ love it! thanks.

    Wishing you a Happy Week ~ ^_^

    AntwortenLöschen
  7. nice bright spring pages :) really show the transition of weather in spring :)

    AntwortenLöschen
  8. Wenn ich mir das so anschaue hat das aber so gar nix mit dem grau da draußen zu tun! So schöne leuchtende Farben, wunderbare Blumen und in das Häuschen würde ich am liebsten sofort einziehen. Sogar die Regentropfen schauen süß aus! Gefällt mir sehr gut!
    ♥lich Claudia

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...