Sonntag, 16. April 2017

Fröhliche Ostern - Happy Easter



Happy Easter to everyone!  And Happy Sunday Sketches too!
Maybe since more than a year I didn't paint anything with acrylics. So I got the acrylics out last week from the deep, dark bottom drawer and tried to translate some Easter related doodles I originally made in my bullet journal with acrylics on cardstock.
 


Fröhliche Ostern!  Und ebenso Happy Sunday Sketches!
Seit mehr als einem Jahr habe ich vermutlich schon nicht mehr mit Acrylfarben gemalt und so habe ich sie vergangene Woche dann echt wieder aus der tiefsten, untersten Schublade raus geholt und versucht, die Inspiration meines österlichen "Bullet Journal Gedoodles" in ein Acrylbild umzusetzen.
 




Stefanie
~*~


Kommentare:

  1. This is such a wonderful acrylic painting! Happy Easter!

    AntwortenLöschen
  2. So perfect for Easter! Have a happy one.

    AntwortenLöschen
  3. Herrlich deine Hühnerschar.
    Ich liebe deine Bilder.
    Da lacht jedesmal mein Herz, und das Innere Kind freut sich.
    Schöne Ostern wünscht dir Sophie

    AntwortenLöschen
  4. Toll umgesetzt! Ein zauberhaftes, glückliches Hühnervolk Bild ist Dir da gelungen! SPITZE!!!- Ich liebe Hühner und einige meiner Nachbarn haben welche.. ich hätte auch gern eigene aber mein Mann spielt nicht mit.
    Liebe Ostergrüße von der
    Susi

    AntwortenLöschen
  5. This is so sweet and cute! I like it very much.

    AntwortenLöschen
  6. Delightful and happy chickens and eggs illustration ~ thanks,

    Happy Easter to you and your family ~ ^_^

    AntwortenLöschen
  7. really nice, love the chickens and rolling hills :)

    AntwortenLöschen
  8. So cute. It looks like the chickens are on an Easter egg hunt.

    AntwortenLöschen
  9. You continue to amaze me with your art. Your acrylic is fantastic and oh so fun! I can see this on cards, kitchen towels and more! :)

    AntwortenLöschen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...